خاطرات تور مشهد من
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

                                                                تور مشهد                                            

به نوعی میشه گفت شهر مشهد دومین شهری هست که در دنیا به جذب گردشگر میپردازد البته از لحاظ معنوی و سالانه پذیرای 30 ملیون زائر از داخل و یک ملیون از خارج کشور می باشد مشهد به طور کلی یک شهر سیاحتی نیز به حساب میاد چون آثار باستانی قشنگی داره که برای بسیاری از صاحبان ادب در خارج از کشور و داخل کشور اهمیت زیاد را دارد ولی خب این ها همه دلیل نیست تا سفر به ما خوب بگذره یا برامون دلچسب باشه اگه دوست دارید سفر خوب و لذت بخشی داشته باشید از نظر من حتما به محل اقامت و نوع توری که انتخاب میکنید توجه داشته باشید اگه اولین بارتون هست و کسی رو تو شهر مشهد آشنا ندارید حتما از تور مشهد https://www.findatour.co/fa/iran-tour/mashhad استفاده کنید به دلیل اینکه نیاز به یک راهنما دارید که حالا راهنما به شما مکان های تفریحی یا زیارتی یا مکان های فروشگاهی و سوغاتی و غیره رو به شما نشون بده و باعث بشه شما از سفرتون لذت ببرید البته اینم بگم هر تور مشهدی قابل اعتماد نیست و دلیل نمیشه انتخابش کنید اول کامل دربارش تحقیق کنید بعد انتخاب کنید به طور مثال من سال پیش اوایل تابستون با یه تور مشهد سفر کردم و واقعا هم ازش رازی بودم این تور رو از سایت فاینداتور پیدا کردم که هم قیمتش مناسب بود و هم هتل خوبی بود و خدمات عالی داشت کلا هر توری که بخواید چه خارجی چه داخلی تو سایت فاینداتور میتونید پیدا کنید من اکثر سفرهایی که میرم رو از این سایت استفاده میکنم به شما هم پیشنهاد میکنم اگه خواستید سفر کنید از این سایت استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: خاطرات تور مشهد من ,
:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: